Producenci
Reklamacje

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@dekarzonline.pl lub drogą pocztową na adres ul. Żwirowa 16A, 33-100 Tarnów.

Wadliwy towar należy wysłać na adres: ul. Żwirowa 16A, 33-100 Tarnów

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Formularz reklamacyjny

Kliknij tutaj  

 

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Jeśli nie jesteś podmiotem, o którym mowa w pkt. A i B powyżej uprawnienia z tytułu rękojmi zostają wobec Ciebie wyłączone. W takim przypadku możesz skorzystać z uprawnień wynikających z gwarancji o ile została udzielona. Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

 

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Zamówienia telefoniczne:

Pokaż numer

Telefon: 500 706 180

Pokaż e-mail

Email: sklep@dekarzonline.pl

więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl