Reklamacja
Dzięki formularzowi możesz sprawnie złożyć reklamacje za pomocą strony internetowej. Zgłoszenie zostanie automatycznie przekazane do Działu Reklamacji a na podany adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie zgłoszenia wraz z nadanym numerem.
Minimum wymagań dla prawidłowego działania Formularza reklamacji - użycie przeglądarki internetowej Firefox Mozilla minimum w wersji 19.0 lub wyższy, Internet Explorer minimum w wersji 8.0 lub wyższy, Google Chrome minimum w wersji 25.0 lub wyższy.
https://reklamacjee.webankieta.pl/
Najczęściej zadawane pytania:
1) Jak złożyć reklamację?
Reklamację można składać w formie elektronicznej za pomocą formularza dostępnego na stronie w zakładce " Reklamacje", lub w formie papierowej na adres Goplast sp.zoo.sp.k, ul. Żwirowa 16A, 33-100 Tarnów. Prosimy o dołączenie do zgłoszenia niezbędnych dokumentów, które pozwolą nam sprawnie przeanalizować Państwa zgłoszenie.
2) W jakim czasie otrzymam odpowiedź na reklamację?
Naszym celem jest maksymalne skrócenie czasu oczekiwania na odpowiedź na Państwa zgłoszenia. Ważne, aby Państwo pamiętali o złożeniu wszystkich niezbędnych dokumentów. Maksymalny termin na wydanie decyzji do kompletnie zgłoszonej reklamacji wynosi 14 dni.
3) Co zrobić, gdy stwierdzę szkodę w przesyłce?
W momencie stwierdzenia szkody istnieje możliwość spisania protokołu szkody w obecności kuriera.
Rekomendowane jest sporządzenie protokołu w możliwie najszybszym czasie od dostawy. Dla szkód widocznych z zewnątrz: w dniu, w którym kurier doręczył przesyłkę.
4) W jakim czasie należy zgłosić reklamację?
Wszelkie zgłoszenia należy wnosić w możliwie krótkim terminie po zaistnieniu zdarzenia i skompletowaniu pełnej dokumentacji w sprawie. Formalne terminy składania reklamacji są uzależnione od rodzaju usługi.
5) Spisałem protokół - co dalej?
Po spisaniu protokołu szkody prosimy o umieszczenie go w naszym formularzu reklamacyjnym w miejscu przeznaczonym do umieszczenia załącznika.