















Reklamacje
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@dekarzonline.pl lub drogą pocztową na adres ul. Żwirowa 16A, 33-100 Tarnów.
Wadliwy towar należy wysłać na adres: ul. Żwirowa 16A, 33-100 Tarnów
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Formularz reklamacyjny
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Jeśli nie jesteś podmiotem, o którym mowa w pkt. A i B powyżej uprawnienia z tytułu rękojmi zostają wobec Ciebie wyłączone. W takim przypadku możesz skorzystać z uprawnień wynikających z gwarancji o ile została udzielona. Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

-
- Goplast Sp. z o.o. sp. k.
-
ul. Żwirowa 16a
33-100 Tarnów - Pokaż numerTel.: 513 168 675
- Pokaż e-mailE-mail: sklep@dekarzonline.pl
